good times, for a change.

Sånt som är så himla, himla bra just nu;

- Veronica Maggio's nya skiva. Lyssnar om och om och om och om igen. Tröttnar aldrig.
- Att det är över 25 grader varmt.
- Roliga helgplaner
- Att Avery inte har några tänder. Hon bet mig för första gången idag, nämligen.
- Nathalie är hemma!
- Har nyss fått lön.
- Har x antal oanvända klädersplagg i garderoben. Behöver alltså inte köpa nya. Men vill ju, såklart.
- Det är Maj. Älskar Maj. Maj, Maj måne.
- Att finna andra lösningar än Spotify när man är fattig som jag. (Tycker dock att Spotify är så himla bra så när jag får en ordentlig regelbunden inkomst (och befinner mig i Sverige) kommer jag LÄTT att lägga pengar på det).
- Det är fett billigt att posta internationella brev här. 98 cent. 5,88 kronor. 

PUSS och KRAM



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vet en sak till som är bra: DU! ;D

2011-05-04 @ 04:04:03
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0