Teething.

Utomhus blåser det och solen har bestämt gått och gömt sig någonstans de senaste dagarna. Så idag leker vi inomhus mest hela tiden eftersom att Avery knappt vill sova heller.

Annars mår jag fint om man bortser från att min ena visdomstand har börjat göra ont igen. Vill inte ens tänka på vad det kostar att gå till tandläkaren här borta. Håll tummarna för att det inte blir lika illa som sist då jag inte ens kunde öppna munnen för att prata (än mindre äta) i några dagar. 

Okej, det händer bra saker också. Ikväll ska jag på Zumba och Avery kan nuförtiden sitta upp helt själv! Man får dock hålla ett öga på henne för ibland faller hon åt sidan när hon sträcker sig efter en leksak eller hundarna. 


Detta är Averys "lilla" lekhörna. Som nu innehåller ännu mera leksaker och mojänger eftersom att bilden är 3 månader gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0