memorial day.

Så blev det Måndag och jag fick vara ledig trots allt! Efter en lång sovmorgon mötte jag upp Nathalie och vi gav oss ut på en promenad. Dagen till ära hade vi bestämt oss för att vandra över Ben Franklin Bridge för att komma till New Jersey. Sagt och gjort. Så nu har jag gått från Pennsylvania till New Jersey. På något sätt låter det coolare än vad det är. Med tanke på att det endast är Delaware river som hindrar mig. Ehe. 

Efter promenaden satte vi oss i en park och åt glass och pratade om allt möjligt (genus, pojkar, gymnasiet). Sedan for vi vidare ner på stan för lite middag och kvällen avslutades sedan i Love park med varsin vanilla latte. 

Dagen var så himlahimla varm och fastän jag smörjde in mig (ytterst lite dock) så är mina axlar, armar och min rygg sönderbrända. Jag menar det verkligen. De är totalt illröda och jag lär inte kunna gå utan bara axlar på minst en vecka. På ryggen har jag också ett snyggt mönster eftersom klänningen jag hade på mig var sådär halvöppen där bak. LYCKA. 

Nåja. Tittade på säsongsavslutningen av Glee, säsong 1 idag och åt Ballerinakakor. ÄLSKAR Glee. Åh.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0