Jag tror mitt hjärta blöder.

Var på National Aquarium i helgen och har tusen bilder på suddiga fiskar. Återkommer med bilder på icke suddiga fiskar när jag rensat.

Annars så går jag runt med pirr i magen och på Lördag ska jag frivilligt barnvakta en 8-åring tillsammans med Nathalie. Fint. 

Och för er som vill veta; min (icke)tand gör fortfarande ont. Jag sköljer med Listerine som är svinstarkt och bränner i hela munnen. Jag tröstäter godis. Det känns bra.

Sen har jag en liten fråga; hur ska jag egentligen blogga? Är sådana här spontaninlägg nödvändiga? Eller vill ni hellre bara läsa om allt (kul) jag gör under helgerna? Bara visa bilder från specilla tillfällen? Berätta mer knäppa/bra/roliga/dåliga saker om usa? Hm. Ni kan ju säga vad ni tycker, om ni vill. Så kanske jag lyssnar. 



Kommentarer
Postat av: FRIDA

Uppdatera mera (:

2011-05-25 @ 07:04:08
Postat av: julia

jag gillar all USA knäpphet!

2011-05-26 @ 16:07:58
Postat av: Adéle

jag gillar allt du skriver! varje detalj :D övervägen själv på att åka om två år när jag tagit studenten. så det är sjukt roligt att läsa allt :)

2011-07-01 @ 00:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0