Jag glömmer aldrig dina hemligheter, det du är räddast för fast ingen vet det.

Valborg. Om att kastas tillbaka till Sverige för en kväll och prata med damer som "fastnade" i amerika för över trettio år sedan. College, vackra pojkar, barn, föräldrar. Olika orsaker. Men tydligen var alla bättre än lilla landet lagom. Om att svenskan alltid finns där men ändå så blandas amerikanska och svenska på ett underbart sätt. 

Själv undrar jag om detta är min framtid. nej, nej, nej, NEJ. Brukar jag tänka. Har lärt mig under mina tre månader här att uppskatta och tycka om Sverige så mycket. Fast ändå, man vet ju aldrig.



Godaste.

<3


Nykterbakisbrunch med världens godaste pannkakor satt bra dagen efter. För mycket Sverige i USA blir ju bara knepigt förstår ni väl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0