IKEA...

I fredags utnyttjade jag min lediga förmiddag till att hänga med veronica ute i förorten (surprise). Dagen till ära hade vi bestämt att jag, för första gången sedan jag kom hit, skulle få se underbara, svenska IKEA! Åh. Det såg precis ut som i Sverige och jag åt köttbular och potatismos. Kan det bli mycket bättre?
Det kan det! IKEA här säljer nämligen en massa svenska livsmedel! Mest kakor och godis men även prinskorv, pannkakor, müsli, sill osv. Jag var ju såklart tvungen att handla med mig ett helt lager av både det ena och det andra hem. Och så gick det med mitt pengasparande...


Som hemma...

Veronica. Vi smidde förövrigt hemliga planer om hösten. Spännande.

Shopping. Det jag fick med mig hem var; Ballerina-kakor, Singoalla-kakor, Dammsugare, hallonsaft, massa kexchoklad och pärlsocker! (övervägde att köpa prinsesstårtan men den var svindyr...)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0