If I'm about to kiss you, you'll know it.


Igårkväll tog jag tåget ändå ut till Wayne (shit vad jag hänger i förorten nuförtiden) för att gå på bio med Nathalie! Min första amerikanska bio. Hur det var? I loved it!







Filmen vi såg var Prom. Disney, high school, biopopcorn, billiga biljetter och stolar som man kunde luta bakåt. Filmen var BRA, om man som jag är lite hemligt kär i typiskt amerikanska filmer om high school. 

Efter bion letade vi upp ett Starbucks för lite choklad/lattedrickande innan vi tåg tåget hem igen. Sen väntade en taxiresa för mig (tunnelbana efter 11 på kvällen känns inte överdrivet tryggt) innan jag somnade alldeles för sent i min säng. Som vanligt, då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0