I didn't even know these existed in real life!

Jag och Aimee besökte Philadelphia Zoo idag. Aimee's hostfamilj är medlemmar så vi betalade ingenting för inträdet vilket var kanon eftersom det regnade. De hade inga elefanter, men däremot hade de KÄNGURUS och ISBJÖRNAR. Dog lite granna. Höjdpunkten under dagen var dock när jag matade en get för 50 cent på Barnes Zoo! Annars gick vi mest runt och var extremt snygga i våra regnponchos och köpte glass ur vending machines. På grund av regnet blev det inte mycket bilder heller, men lite lyckades jag i alla fall skrapa ihop. 


KÄNGURU! Vilket Aimee inte tyckte var extremt häftigt eftersom hon kommer från Australien...



Sköldpadda från Galapagos.



Kommentarer
Postat av: FRIDA

Åh, jag vill också gå på zoo!

2011-05-15 @ 11:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0