Julia, helt enkelt.

Idag är det den tjugofemte mars och just idag fyller mina fina vän Julia tjugo år. Åh, vad jag vill vara hemma i Sverige bara för en dag för att fira henne! 

Det är hemma hos Julia man sitter i timmar och dricker rooibos-te från NK ur prickiga muggar i olika färger, sitter uppkrupen i hennes röda soffa och tittar på sex and the city eller Sunes jul (alternativt läser Kissies blogg och skrattar åt alla bilder), dricker oboy när man är bakis och har supermysiga julmys kring jul. Julia är också den person jag känner som har det allra finaste rummet, mycket på grund av en anslagstavla i spets och en vägg full med väskor. Och ett sminkbord. Julia har också blivit lite av min personliga frisör, två gånger har hon fått klippa av mitt hår och ungefär alla gånger det vankas någon tillställning är hon där och fixar min frisyr.

Julia är en sådan där person som man kan prata med om precis vad som helst. För hon lyssnar alltid på vad man har att säga. När man är nere får man gärna gråta ut hos henne och hon har alltid bra tips på hur man kan göra livet lite lättare. Och funkar inte det så bakar hon mer än gärna något sött (mycket möjligt att det blir cupcakes) att bota det onda med. Hon är oftast alldeles för snäll och hon har en tendens att se det mesta i livet på ett fint, romantiskt sätt. De flesta helger är Julia pepp på fest och när hon fått i sig några glas vin (ibland utblandat med Sprite!) blir hon alltid superglad och vill hitta på en massa knasiga saker! 

Julia, Julia. Åh vad jag saknar dig!




Kommentarer
Postat av: Julia

Åh tack vännen! Nu blev jag så otroligt glad, och oj vad jag saknar dig! Puss och kram och kärlek till dig <3

2011-03-26 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0