don't be a drag, just be a queen

Jag må vara minderårig här, men i Lördags hade jag och Nathalie bestämt oss för att gå ut och dansa! Både hon och jag har nämligen haft lite av en festabstinens den senaste veckan (notera att jag i fredags firade 4 veckor här, Nathalie har varit här i 7 månader).

Efter lite förfix hemma hos mig tog vi en taxi in till downtown. VILKEN kväll det blev. Nattklubbar här i Philadelphia (eller är det allmänt för usa?) är tydligen väldigt speciella. Folk har i princip sex på dansgolvet. Men med kläderna på, det var vad jag hoppades på åtminstone. Det var också otroligt mycket folk inne i lokalen och vakterna verkade aldrig sluta släppa in mera människor. 

Oj, nu låter jag aningen negativ, det blev ju faktiskt en bra kväll. Positiva saker med den var bland annat: i princip alla dansade inne på klubben (vissa, på sitt egna lilla vis), det spelades hyfsad musik och dom hade bildskärmar på dansgolvet med musikvideos. Att det var tjejer i korta hotpants som dansade på bardisken kan ju vara både positivt och negativt beroende på vad man gillar. Och att en kille med en mikrofon ropade efter alla "single ladies" att komma upp och ställa sig bredvid honom är ju också lite både och. 

Vi avslutade denna fina kväll med godis, kaffe på wawa och en sleepover! Jag lyckades ta 3 bilder under kvällen;



Att jag på denna bild ser ut lite som en strippa/prostituerad
är ju inget vi behöver notera. (jag skyller på vinet.)

Kommentarer
Postat av: julia

Åh det där låter ju fantastiskt (bortsett från det där med sex på dansgolvet och hotpansten kanske) Och du är söt min vän!

2011-03-16 @ 20:30:13
Postat av: carro

Låter som du haft det bra skönt att läsa om vad min syster pysslar med. =) Men var försiktig så det inte händer något. fina bilder på blommorna också inte alls avundsjuk =( kram kram i massor

2011-03-16 @ 20:43:52
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0