Swan Lake, Svansjön.

Gick på balett igår med fina Nathalie! Vi såg Swan Lake och det var så otroligt underbart. Detta var möjligtvis första, men absolut inte sista gången jag gick på balett. Dansarna och dansöserna var himla duktiga och jag satt mest och gapade och log av förundran under hela föreställningen. 

3 timmar senare och otroligt törstiga styrde vi våra steg för att äta Frozen Yogurt. Kan nu alltså pricka av punkt 16 på min lista! Efter gemensam längtan efter dans och gummibjörnar tog jag en taxi hem (haffade en på gatan!!) men tyvärr var den inte gul...

Under baletten fick man tyvärr inte ta några bilder, men lite såhär såg kvällen ut i alla fall:


En taggad Nathalie!



Lite såhär såg själva föreställningen ut!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

GUMMIBJÖRNAR!!!! ;D

Haha. Sjukt bra kväll, sjukt vacker balett. Tänk om jag kunde dansa så. åh.. Taggar Club 27 till helgen. ;)

2011-03-11 @ 05:41:46
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0