playtime!

Idag har jag lekt massor med Avery! Ungefär det jag gör varje dag när jag jobbar; leker och byter blöja. Men det är roligt. Jag älskar det! Jag jobbar ungefär 7-8 timmar varje dag, börjar 6 am och slutar 1-2 pm, när min värdmamma kommer hem. Att gå upp så tidigt är fortfarande rätt så jobbigt, och att gå och lägga sig 9 pm varje dag (förutom när det är Gossip Girl och Bones på TV, då tillåter jag mig själv att stanna uppe liiite längre!) känns ju sådär... Jag är faktiskt inte så duktig på att lägga mig i tid, blir oftast lite sena fikakvällar här och där, men det gör inte så mycket. Brist på sömn i ett år klarar väl alla?




Finaste bebisen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken liten sötnos hon är! Kram!

2011-03-10 @ 20:05:38
Postat av: carro

jättesöt bebis lycka till och visst klarar man lite sömn i ett år. Kolla på mig har klarat det i 3 år snart...:D är jobbigt med små barn =)

2011-03-11 @ 06:24:04
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Awesome! Otroligt söt! :) Hoppas jag kan komma och hälsa på i sommar :)

2011-03-14 @ 15:39:50
Postat av: Peo

aw, gud va söt! :D

Har hon 2 olika ögonfärg? <3

2011-03-14 @ 16:10:07
URL: http://peeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0