philadelphia flower show

Söndagen spenderade jag genom att först titta på en knäpp St. Patricks Day parad och sedan på Philadelphias flower show. Det är en årlig utställning med massor av blommor för att inspirera folk till vad de bör plantera i deras trädgårdar. Utställningen var helt awsome och jag gick med andan i halsen i flera timmar. Så underbart.




Min favoritutställning, det var som ett sovrum fullt med rosa rosor. Åh.




Näst bästa utställningen, skuggfigurer gjorda av udda saker.
Denna är gjord av plåtburkar, har jag för mig.




Och det är med att välja ut några bilder har aldrig riktigt varit min grej...


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fint det ser ut! Måste ha varit många dofter! Kram kram!! :)

2011-03-17 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0