om framsteg.

Idag, idag, idag! Idag bevittnade jag för första gången hur Avery rullade över från mage till rygg. Alltså WOW. Även om det tog sin lilla tid, när hon äntligen lyckats rulla över lite på sidan så låg hon så i ungefär tre minuter innan hon tillslut föll ner på rygg! Åh jag är så glad!

Det har bara gått lite mer än en månad sen jag kom hit men hon har utvecklats massor under den tiden! I början var hon mest en liten, liten bebis som inte ens log när man tittade på henne. Nu ler hon, kan rulla över på rygg, hon skrattar lite smått, reagerar alltid när man pratar med henne (om hon inte tittar på något superintressant förstås), kan hålla uppe huvudet superbra och står rätt så stadigt på sina små ben när man håller i henne (när dom är små viker sig benen vid knäna direkt). Fina, fina Avery. 

Hur ska jag någonsin kunna lämna denna söta lilla människa?

Kommentarer
Postat av: lina

2011-03-22 @ 13:11:04
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/
Postat av: lina

Kul glömde bort att skriva först =) hehe.

Kommer ihåg när bellsan vände sig för första gången både jag och hon var super glada. Du kommer nog inte tappa kontakten med familjen sen när du åker hem. Hon kommer nog alltid finnas där . så fin liten bebis.

2011-03-22 @ 13:12:45
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/
Postat av: julia

Åh vad mysigt det låter!

2011-03-23 @ 16:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0