från och med du.

Igår var Nathalie hemma hos mig och vi gjorde ungefär ingenting! Hon låg mest i min säng och planerade att aldrig lämna den och jag satt vid datorn och visade svensk musik för henne. Hon har ingen aning om vem Oskar Linnros är och har aldrig hört Mikrofonkåt. Kommer jag också vara totalt ovetandes om vad som händer hemma i Sverige efter 6 månader här? Dör lite av tanken... Nathalie visste heller inte vem förra årets idolvinnare var, och det ser jag faktiskt fram emot, att totalt slippa årets svenska upplaga av Idol! Så till er därhemma; när hösten börjar närma sig är Idol det sista jag vill prata om!

Efter lite pojkprat, ihjälskämmandes på grund av visningar av au pair videos och chokladfrestande tyckte vi att en film passade fint. Inception blev det! Mest för att det är en av de fyra filmer jag har på datorn och jag har ingen aning om vart mina värdföräldrar har deras dvd-gömma. Men jag var inte bitter. Inception är så BRA! Nathalie var inte heller bitter, hon hade aldrig sett filmen förut. Hon har förövrigt inte sett Juno heller. Jag kan ju säga såhär; det är tur att hon har träffat mig nu. Så att hon kan börja se lite bra filmer igen :) Förövrigt hann vi bara se halva filmen innan det var dags för Nathalie att bege sig hemåt. Vart tog tiden vägen egentligen?



Kommentarer
Postat av: carro

hoppas du inte glömmer bort för mycket av fina sverige =) ha det så bra hoppas vi snackar på skype snart.

kram syster

2011-03-13 @ 14:02:52
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0