CHOCOLATE

04:20 imorse tyckte Avery att det var dags att vakna. Det tyckte inte jag. Det tog mig 2 timmar att få henne att somna igen eftersom hon var klarvaken. När hon väl somnade sov hon 40 minuter. Älskar redan denna dag!

Igår vad dock en fin dag! Jag jobbade och sen träffade jag svenska Nathalie! Vi mötte upp Aimee, en tjej från Australien, som också bor mitt i stan ungefär :) Vi gick och åt på chokladresturangen, den var helt underbar! Resten av kvällen pratade Aimee om att det var så skönt att vi var normala eftersom hon hittills bara stött på konstiga Au Pairer... HAHA.


Lite såhär såg jag ut.


Jag åt min första amerikanska hamburgare! Mycket gott. Och pommes friten såg ut
som minivåfflor!


Våran nota fick vi i denna ask. Så himla flott!


Bra kväll helt enkelt! Även om jag lyckades virra bort mig lite när jag skulle ta bussen hem... Nåja, jag kom hem tillslut i alla fall! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0