time for BBQ.

Förlåt så hemskt mycket för superduperdåligt bloggande denna vecka. Jag har helt enkelt inte tid. Dessutom har jag ett stort problem nu när sommarsolen är uppe hela dagarna; datorskärmen blir sådär spegelblank, ni vet. Så när jag tittar igenom mina bilder på datorn blänker det så mycket att jag inte ser vilka bilder som är bra (att dessutom redigera bilderna i det ljuset kan jag bara glömma). Och blogginlägg utan bilder känns ju så, tråkigt. Nu kanske ni tänker att jag kan sitta och rensa mina bilder under kvällarna, men det går inte heller förstår ni. För då är det jag och min kära Harry P. 

Nu sitter jag för tillfället och målar naglarna och taggar inför kvällens BBQ! Först är det dock jobb som gäller eftersom mina värdföräldrar ska ut med hur-många-kompisar-som-helst på pubrunda i några timmar. De kommer alltså tillbaka senare i eftermiddag för BBQ'n. Då kommer nog även Aimee förbi och underhåller mig lite eftersom jag jobbar till 10 pm. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Snygg solbränna...:D

2011-06-05 @ 08:23:01
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0