tid.

Har haft en väldigt, väldigt fin vecka. Nu är jag tillbaka i min vardag och det känns otroligt tungt, förstår verkligen varför alla andra Au Pairer säger att det är fint, men farligt, med besök. Himla fint var det. Och nej, det är inte så att jag direkt känner att jag vill hem, hem. Vill nog mest bara bort lite granna. Vill ha mer semester, mer ledighet. Mindre jobb. Mindre bebis. Mer folk-jag-känt-i-flera-år. Mer trygghet. 

Är väldigt uppochner i humöret just nu. Har även en liten och en stor resa inplanerad den närmsta veckan. Och massa annat att göra. Så denna blogg blir nog lite lidande, igen. Men jag lovarlovarlovar att ni kommer få dubbelt så mycket att läsa om när dessa veckor är över. 

En liten sak förresten; imorgon är det midsommar och det ska firas i New York med Nathalie. Bästa New York. Bästa Nathalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0