sköldpaddor, delfiner och en och annan hummer.

Baltimore. Eller, hamnen i Baltimore snarare. Alternativt National Aquarium i Baltimore. Min bildmapp på datorn från den tjugoandra maj består till 99% av bilder på djur. Fiskar, sköldpaddor, fåglar, delfiner och så vidare. Någon enstaka bild på Aimee, Nathalie och mat finns, men de är ju mindre intressanta. Därför slänger jag nu upp en bildbomb på djur. 

Annars var det en bra dag. Fina människor + ny stad + djur kan ju sällan slå fel. Vi åt skaldjursbuffé och massor av hummer och krabba. Älskar hummer. Skaldjur är förövrigt väldigt populärt här i staterna. Så ja, när jag kommer tillbaka till Sverige igen kommer jag vilja ha skaldjur minst en gång i veckan. Bara så ni vet.

Det föll också lite regn på oss och när både Nathalie och Aimee drog upp varsin regnjacka ur deras väskor fick det mig att inse att jag varken har ägt regnställ eller gummistövlar sedan jag var ungefär tolv. Äger inte ens ett paraply här. Som tur var regnade det bara pyttelite och vi gick snabbt inomhus på grund av min bristande klädsel. Men jag har nu börjat fundera över om jag kanske ska prioritera lite annorlunda under nästa shoppingrunda.




Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Söt bebis fina bilder!=)

2011-06-13 @ 16:11:13
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0