heat wave coming?

"The District is taking this heat warning seriously by closing schools, which includes early childhood programs, at 1:30 p.m."

Haha. Dör. Här i amerika går barnen varken i skolan när det snöar eller är lite extra soligt. Men okej då. Det ska bli extremt varmt idag och de närmaste dagarna. Uppemot 100 grader Farenheit vilket är ca. 37 grader Celcius, plus den där nedrans luftfuktigheten som gör att det känns 20 grader varmare också. 

Funderar starkt på att ta ett dopp i stadens fontän.

(och japp, jag har precis skrivit ett helt inlägg och BARA pratat om vädret.)


Kommentarer
Postat av: lina

usch låter faktiskt inte så bra. inte avundsjuk direkt är nog lite för varmt för min del. =) jag nöjer mig med 28 grader ganska okej faktiskt för att vara sverige.

2011-06-08 @ 18:51:42
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Det är lite löjligt faktiskt. Eller så är det bara vi här i Sverige som är härdade. Ha det bra, kram(:

2011-06-13 @ 18:45:23
URL: http://violasdream.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0