a pocket full of sunshine.


Summering av Lördagkvällen;
  • Gjorde high five med min värdpappa.
  • Det tog två timmar att natta Avery.
  • Jag tycker tydligen om rödvin.
  • Alldeles för söta Margarita's är inte gott.
  • En kille frågade Aimee under kvällen om hon var "up for planking". (planking har två betydelser; 1. att göra plankan. 2. Att ha sex.)
  • Jag och Aimee gömde oss för denna kille under hela kvällen.
  • Vi spelade badminton.
  • Aimee lärde sig svenska genom Veckorevyn. "Hjälp, vad betyder min galna dröm?"
  • Blev tvingad av en tjej som hette Laura att göra en lista på allt jag ville göra innan jag skaffade barn. Fick också rådet att "Follow the list and your dreams, not your husbands dreams."
  • Fulla trettiofemåringar beter sig precis som fulla tjugoåringar. Om detta är positivt eller inte funderar jag fortfarande över.


Kommentarer
Postat av: FRIDA

FIN HELG!

2011-06-07 @ 21:08:41
Postat av: FRIDA

*LÖRDAG (:

2011-06-07 @ 21:12:36
Postat av: julia

Mysigt! Jag vill se den där listan :D

2011-06-08 @ 09:23:31
Postat av: lina

det där lät ju som en bra och lyckad lördag. =) haha... ha det bra syster

2011-06-08 @ 13:29:23
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0