weekdays.

Vardag. Har ni märkt att jag endast skriver om mina äventyr om helgerna nuförtiden? För, det gör jag. Mina äventyr om vardagarna är alltför sällsynta denna sommar, förstår ni. Jag är för trött. Jag jobbar. Sover. Tränar. Lite glad blir jag dock av att Kathy, John's faster är här och hjälper till. Hon är kul (vill leka med Avery hela tiden)! Annars är höjdpunkten om dagarna när jag far iväg för Body Combat och Zumba på gymmet, eller när Avery faktiskt sover mer än en timme och faktiskt är glad. Ibland far jag ut för att äta middag med någon fin människa, men eftersom att jag måste vara hemma tidigt de dagar jag börjar 3 (vilket har varit hela Juli) så hinns det inte med alltför ofta. 

Tristess. Sommaren är hemskt jobbig när man är Au Pair. Snart åker Aimee till Kanada med sin värdfamilj också. Och Nathalie åker hem om mindre än en månad! Emilia åker till Sverige nästa vecka, för att sedan komma tillbaka och flytta till en ny familj i Kalifornien. Stress. Tristess.

Vill ha höst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0