Tradition.

Innan jag tar tåget ut till Philadelphias förorter köper jag alltid en medium latte med skim milk på Dunkin' Donuts. Sedan sitter jag under resan och smuttar på min latte (som alltid är olidligt varm) och lyssnar på trevlig musik såsom The Shins, Veronica Maggio, Bon Iver eller något liknande. Igår var jag påväg ut till Bryn Mawr för att träffa bästa Nathalie för en sleep over. Under kvällen mötte vi upp Elena, Mille och Elin för biofilmen Friends with Benefits. Den var helt okej, men slutade strax efter midnatt vilket resulterade i alldeles för lite sömn under natten. När vi vaknade hann vi i alla fall med en brunch på Ihop som är ett superpoppis brunchställe som finns lite överallt i USA (första gången för mig! Det var sådär, rätt dyrt och liksom inte sådär supergott, allt var mest halvfabrikat?). Sedan var det dags för mig att fara in till stan igen för jag skulle nämligen jobba under eftermiddagen och kvällen, KUL Lördag. 


Kan tillägga att bilden är gammal och tagen någon gång i våras. Jag har inte haft strumbyxor på mig sedan i Maj. Det är för varmt för sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0