VISAVISAVISAVISA

Tjolahopp. Det är inte lätt med att hinna med alla saker som måste göras innan jag åker. Det är verkligen inte bara att sätta sig på första bästa plan och åka iväg! 

Dagen har jag spenderat med att läsa igenom alla Visumpapper och sen blev det en tripp ner på stan för att skaffa Visakort. Fick internetbank också och det är ju kanon! Planerade även att göra av med alla mina presentkort som jag har liggandes. Hittade dock inget vettigt att köpa för dom. Blir alltså att panikköpa något ovettigt, inte så tråkigt det heller i för sig!

Bokade också hälsoundersökning idag, fick en redan nästa vecka, på tisdag, och det känns ju super! Nära och bra är det till mottagningen också...! 

Känner dock att jag verkligen behöver köpa en kalender och planera in alla tusen grejer jag ska göra fram till att jag åker. Börjar få lite småpanik, har t.ex. inte ens en resväska än... 


PUSS


Kommentarer
Postat av: friiiida

Jag läste att presentkort gäller i tio år om det inte står något annat, och tio år får du ändå inte min tillåtelse att vara borta, så ta't lugnt. Annars kan jag kanske köpa dem av dig, typ. Om det är några bra :) Fast, 250 kr på guldfynd kanske inte är så lockande ;) Eller vad var det du vann?



OCH, resväskor finns på IKEA, vet inte om de är tillräckligt stora iofs, men prisvärda.



Och, jag köpte en jättefin, stor kalender på Åhléns. :)



PUUUSSSSS

2011-01-13 @ 18:23:44
Postat av: aupairellie

Men alltså Frida, jag har inte kvar mitt presentkort på Guldfynd!! Vi gjorde slut för längesedan :)Har just nu på clas ohlson (fast ett tillgodokort för att jag lämnade tillbaka en grej), H&M (vet att du gillar't) och Hellmans!



Vet icke om jag hinner med ett IKEA besök. Hinner inte med någonting just nu!



PUSS

2011-01-13 @ 20:43:17
Postat av: FRIDA

Hahaha jooo visst, du hade ju kvar det i flera år och så vann du ett nytt samma dag, men nu har du minsann spenderat det? FAST BRA. Hellmans skulle jag kunna tänka mig att ta över. H&M handlar jag inte lika ofta på längre eftersom jag nyligen köpt och fått massa nya kläder i och med ett visst klädbytarparty :) Men jag antar att det går åt så det kan jag väl också ta över.



Åk till någon stormarknad för att köpa resväskor då, typ coop? Tror att de har bra :)



PUUUSS

2011-01-18 @ 12:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0