I've got some news for you,

Min "lediga" vecka, då jag inte skulle fokusera alls mycket på Au Pair-föreberdelserna utan bara koppla av och ta det lugnt, börjar lida mot sitt slut. Hur har det gått då? Faktiskt käpprätt åt helvete ungefär. Har gjort en massa saker; köpt resväska, beställt internationellt körkort, gjort visumansökan och besökt min farmor och släppt bomben om att jag ska fara iväg för henne.

Men jag antar att jag inte har något att klaga över, egentligen. Om två veckor sitter jag trots allt på ett flyg som ska ta mig mot mitt livs största äventyr hittills. Att jag längtar är en underdrift.

Tittade förresten på p3 guldgala igår och dog lite. Älskar musik. Älskar Robyn, häftigaste.
Eller för att citera Mikael; - Hon är så COOOOL!

Nu ska jag fara iväg och hjälpa mor min att hitta en mobil, sedan är det spinning som gäller med bästa Julia!

Kommentarer
Postat av: lina (syster)

Lycka till syster och ha det bra i Norge nu.

2011-01-24 @ 16:40:06
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/
Postat av: julia

Åh jag är omnämnd i bloggen! Hur ska jag klara spinningen utan dig :(

2011-01-25 @ 19:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0