all these preparations...

Har SÅ mycket att göra egentligen... Men vad gör jag? INGENTING. Är inte förvånad, känner mig själv tillräckligt bra vid det här laget. Fast till mitt försvar kan jag nämna att det är en massa saker som jag faktiskt inte kan göra än!

Hur som helst, idag har jag varit på en hälsoundersökning som jag har varit rätt orolig över (läs; haft ångest). Men det gick hur bra som helst! Enligt min läkare är min hälsa i excellent shape! Känns ju super! Men att betala 800 kronor för att han skulle ställa några frågor och ta mitt blodtryck känns ju ändå inte helt okej...

Har även beställt personbevis 120 från skatteverket, som är ett papper jag måste ha med mig till Ambassaden. Har förresten tid där den 1:a februari! Är smått nervös för det besöket också, jag menar, tänk om jag av någon anledning inte skulle få mitt visum?! 

Tänkte att jag skulle publicera min checklista här på bloggen senare, så att ni kan se alla saker jag har att göra. Det blir väl kul?

Hungrar smått ihjäl nu så ska gå ut och få i mig lite mat.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0