vardag, eller något liknande i alla fall.

Trivs så himla fint här borta! Vardagslivet börjar ta fart, även om Kerry fortfarande är hemma från jobbet för att lära mig allt som har med huset och lilla Avery att göra...! John har varit borta sen i lördags för jobb, men kommer hem tisdag kväll. Har alltså inte lärt känna honom så jättemycket än, men det kommer väl! 

Idag har jag varit ensam med Avery någon timme och det gick superbra! Vi lekte lite i hennes babygym och satt framför spegeln och hon tittade så förundrat på sig själv. Jag tror nog att våra dagar tillsammans kommer bli roliga och inte alltför gnälliga. Hon är nämligen inne i en liten "growth spurth" just nu... (vilket gör att hon gnäller och ÄTER lite extra än normalt).

Kerry tog också med mig på en promenad i de lokala områderna här, allt är så himla mysigt! Påminner lite om england med gamla byggnader och små caféer, resturanger och affärer överallt. Jag älskar det. 

Vi har nyss ätit kinamat som vi beställde hem och alldeles snart ska jag se Gossip Girl på riktigt. På amerikansk tv. På det nyaste avsnittet. ÅH.


När man beställde kinamat här får man en massa fortune cookies!


Kommentarer
Postat av: syster

låter kanon att du har det så där bra =)

Lycka till och vi hörs snart. Bella kramar dig.



kram syster din

2011-02-15 @ 07:54:49
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/
Postat av: FRIDA

åh, du kommer att lära dig himla mycket om bebisar alltså! AVUNDSJUK

2011-02-15 @ 08:44:37
Postat av: mamma

Verkar ju hur mysigt som helst! Kul att det inte bara är MEGA stora skyskrapor överallt! puss o kram! :)

2011-02-15 @ 22:46:53
Postat av: mamma

Låter toppen! Kul att USA också består av lite smått o pitoreskt också o inte bara av MEGA STORA skyskrapor överallt! Puss o kram! :)

2011-02-15 @ 22:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0