mitt gullbergs kaj paradis

Sjunga till Håkan och upptäcka att det var så längesedan sen sist att man glömt texten lite. Skratta och tänka att det spelar ingen roll så länge vi har dans i benen och en rund mikrofon av hård kartong.

Idag är jag mest hungrig. Och nöjd med mina inköp; en pytteliten mp3-spelare så att jag kan ha lite musik på flygplanet och schampo så att det räcker för ett helt år där borta på andra sidan havet. Nåja, inte riktigt så länge men små schampoflaskor existerar uppenbarligen inte och eftersom att jag har så lite hår så räcker en flaska oerhört länge. Jag köpte alltså bara en. Och en flaska balsam. Men den däremot, den lär verkligen räcka ett helt år.

Nu ska jag peta och pilla lite mera på de underbaraste hejdåpresenterna ever.
PUSS

Kommentarer
Postat av: carro

vi ses imorgon och säger hej då :) eller nja vi säger nog på återseende =) tråkigt att säga hejdå. men du är strong som vågar resa till andra sidan atlanten. puss

2011-02-05 @ 18:30:50
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0