En vecka!

Idag firar jag en vecka hos min fina värdfamilj! Eller, firar gör jag inte direkt, faktum är att jag knappt har sett skymten av dom idag. Hur som helst, idag tog jag mig friheten och gick ner till centrum. Jag tror jag kom dit i alla fall, gatorna blev bredare, det blev mer bilar, mer människor och mer affärer. Så, jag antar det. Hade dock min vinterkappa på mig vilket jag ångrade sekunden jag steg utanför dörren, men lat som jag är orkade jag inte gå in och byta/ta av mig jackan. Detta ångrade jag stenhårt under hela promenaden. Jag kan ju säga såhär; folket jag mötte på gatorna hade t-shirt och var utan strumpbyxor. Alltså åh. 

Införskaffade en fin-fin skrivbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0