yet another birthday party.

Idag fyller min värdpappa, John år! Jag gav honom en fin liten kokbok om grillning i present, inget märkvärdigt direkt. Men han älskar att laga mat, speciellt att grilla, så det blir nog bra. Han har inte öppnat den än, alltså. Jag har jobbat hela långa dagen för Kerry och John har varit på ett Flyers game (Phillys hockeylag) och suttit i ägarens VIP box. Inte fy skam. Nu håller John på att förbereda festen, jag har nyss nattat Avery, och Kerry och resten av gästerna är ute på en liten pubrunda. De borde vara tillbaka snart och då blire party för hela slanten. Jag har ju slutat så lite vin ska jag banne mig hälla i mig. (såhär dagen innan jag ska upp tidigt för att åka till nyc).


Avery och John när vi var ute och högg julgran för några veckor sedan. Älskar ryggsäcken som är gjord för att bebisar ska kunna sitta i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0