wrapping paper.


Ligger här helt casual på golvet i mitt rum. Har precis slagit in alla julklappar. Skämmer bort ungen min med hela tre stycken. John och Kerry får en gemensam och så har jag något litet till Bridgette och Travis också (Johns syster och hennes man). Imorgon åker vi upp till New Hampshire och stannar där till Måndag för Julfirande hos Bridgette. Är så taggad! Har dock inte hunnit packa än för jag bestämde mig för att fika med Aimee under kvällen istället. Amanda kom förbi en sväng också. Det var ju trevligt och så, förstås. Tänkte att jag skulle försöka hinna packa imorgonbitti, för klockan är redan 00:30, och lite sömn borde jag kanske försöka få...

Kommentarer
Postat av: FRIDA.

Det jag nu insåg var dina fötter trodde jag först var kaninöron. :) SKAFFA KANINÖRON!

2011-12-22 @ 12:25:17
URL: http://fantasibaluns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0