vardagskaos med finaste ettåringen.

Det mesta är kaos, nuförtiden. Jag har panik över julklappar, presenter, Fridas besök, Julafton, Nyår, min weekendkurs, San Fransisco och så min egen hemresa till Sverige. Jag jobbar hela dagarna så det är svårt att hitta tid till att få allting gjort, också. Idag är det fredag och ikväll när jag slutat vid 21.30 ska jag och Amanda fara ut till University City för lite öl och människor i vår egna ålder. Collegefolk, alltså. Det kommer nog bli bra. Jag hoppas att jag inte blir alltför bakfull för jag ska jobba redan vid 11 imorgon förmiddag igen. Och på Söndag blir det New York för hela slanten med Veronica och en till tjej som jag aldrig träffat förut. Är så exalterad över att få se Julskyltningen däruppe! Juste, anågende mitt pengasparande... Idag köpte jag 4 frukostskålar i porslin. Fråga mig inte hur jag ska få hem dem. Men det var rea. Och jag har pillat på dem sen första gången jag klev in genom dörrarna på Anthropologie för ungefär 10 månader sedan. Då får man.

Tiden rinner iväg. Nu ska jag passa på att slå in Johns present eftersom Avery sover.


Kommentarer
Postat av: lina

Så söööt när hon traskar iväg ser fortfarande lite ostadigt ut =) men så söt hon är.

kramar

2011-12-17 @ 09:35:52
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/
Postat av: FRIDA.

Få inte panik över mitt besök, hörru! <3

2011-12-17 @ 12:18:02
URL: http://fantasibaluns.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Gud vad duktig hon är på att gå! Fast hon ser lite rolig ut ^-^

2011-12-17 @ 12:44:00
Postat av: julia

HAHAHA alltså söt tjej!

2011-12-19 @ 17:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0