Om 2011

Fem händelser som varit bra det här året?
1. När jag flyttade till USA och började bo hos mina fina värdfamilj.
2. En sommardag när jag och Mikael låg i Central Park i timmar och slötittade på Baseboll.


3. Midsommar med bästa Nathalie i New York.


4. Dagarna i Miami med Veronica och Andrea. Oslagbart.


5. När jag och Amanda för första gången gick på collegefest. Har aldrig varit så. otroligt. full. och. glad. och. lycklig.

Fem händelser som varit sämst det här året?
1. När jag jobbade halva nätterna i Juli för att Avery inte ville sova och när jag sen var ledig sov jag bara för att jag var så jäkla trött. Missade sommarvärmen.
2. När Nathalie åkte hem till Sverige.
3. Alla de gånger jag legat i sängen hela dagen för att jag saknat Sverige och allt sånt för mycket.
4. Att göra slut över Skype.
5. Att jag inte har bott vid havet och inte kunnat bada hela sommaren.

Vad har du lärt dig i år?
Massvis med bra saker. Att inte ta mina vänner för givet lika mycket. Att säga stopp när något inte känns riktigt okej eller tar för mycket energi. Att vara mer öppen mot nya människor.

Blev året som du har tänkt dig?

Kanske lite. Tänkte dock inte på hur det skulle bli så mycket?

Vilka kläder har du använt mest?
Typ den här klänningen.


Vad har du mest lyssnat på för musik?

Oj. Massor. Lyssnade sönder Veronica Maggios skiva när den kom. Sen har det blivit en hel del housemusik och Noel Gallagher.

Favoritlåt blev nog denna:

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Serier som jag tittade på i år var:
Sex and the City
Gossip Girl
Glee
The New Girl
The Big Bang Theory
Pan Am
Bones
Svenska Hollywood Fruar

Följde också American Idol när det gick...

Vilka människor har du hängt mest med i år?

Nathalie, Veronica, Aimee, Amanda. Skulle jag väl tro.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
För många för att nämna alla. Men massor med fina vänner här och såklart min värdfamilj.

Vad är det vackraste du fått i år?
Svårt. Men förmodligen vintagekopparna jag fick av Mikael.

Vad är det bästa du har läst?
Alla böcker om min käraste Harry P.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Så himla många saker. Flyttade från Sverige. Var på collegefester. Firade amerikanska högtider.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix pix.

Vad var din största framgång 2011?
Är det nu jag ska skriva bloggen? HAHA. Nejmen alltså... att jag växt så otroligt mycket som person.

Bästa köpet?
Min trenchcoat från DKNY. Älskar den.

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor. Mat. Kläder.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat... Älskar ju egentligen att träna. Tränade bra i våras. Sen gick det liksom bara utför och någon gång i September avslutade jag mitt medlemskap på gymmet för att jag aldrig gick dit.

Favoritvideo i år?
Den här.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var i Kalifornien och gick på San Diego Zoo! Åt svenska köttbullar.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Puffiga kjolar och en och annan midjekort tröja. Typ såhär.



Kommentarer
Postat av: lina

Gud vad det är kul att läsa din blogg vi saknar dig otroligt mycket känns så skumt att du snart kommer hem. Undrar om man kommer känna igen dig eller om du förändrats så mycket. Du har vuxit till en självständig kvinna och är helt hundra på att detta varit ett bra år för dig och du har kommit mycket långt in i vuxenvärlden :) hoppas sista tiden i usa blir bra kram från syster och Bella

2011-12-29 @ 00:49:36
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0