the state where everybody smokes weed.

Efter en helg i Los Angeles kan jag konstatera att Kalifornien kryllar av svenskar och att alla röker Marijuana. Överallt. En stat man helt klart vill bo i alltså.

Nejmen jag har haft två, stressiga, men väldigt fina dagar. Lyckades pricka in min L.A-tripp samma dagar som Maria och Greta, två svenska Au Pair tjejer som är ute på sin resemånad, var där. Och de hade bil så de adopterade lilla mig under helgen. Så himla snällt! Jag träffade faktiskt Maria redan i våras när hon var och hälsade på Nathalie i Philadelphia, och det blev ett fint återseende nu!

Gör ett L.A-inlägg senare med bilder osv. Nu ska jag sova för att kunna njuta av min sista dag här i San Diego imorgon. Det är strandhäng som gäller tänkte jag. Kommer vara iskallt i vattnet, men vad tusan, jag måste ju bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0