Söndag.

Avslutar världens onödigaste och längsta dag med att dricka kanelte, äta popcorn och titta på bästa julfilmen the Holiday. Idag har jag inte fått ett skvatt gjort. Fördrev tid på stan, utan att köpa något. Julklappar står lite på min priolista och jag måste spara pengar tills Frida kommer hit (annars kommer vi verkligen inte kunna sova någonstans i nyc över Nyår). Annars måste mitt Au Pair möte ha varit det tråkigaste i världshistorien? Hade mycket hellre befunnit mig i New York idag.

Nåja. Kerry berättade att planerna för julafton är klara! Vi åker och firar hos Johns syster, Bridget (hon som är gravid, ni vet). De bor någonstans uppåt... har glömt exakt vart. Men det blir fint. Lite paus från storstan i några dagar.

Imorgon är jag också ledig för jag jobbar även nästa Lördag (det är så kul att jobba två helger i rad). Ska försöka möta upp Aimee en snabbis tänkte jag. Hon har förresten fått sina flygtider hem till Australien nu, så om lite mer än en månad lämnar hon lilla mig. Fy tusan. Nästan så att jag inte tänker tillåta det. Själv loggar jag in på mitt Cultural Care konto varenda dag för att se om de har bokat mitt flyg... vad är det som tar sådan tid?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0