lite svensk jul i den amerikanska kaosen.



Här sitter jag nyduschad och ren i bästa pyjamasen med en lussebulle, som jag fått utav Veronica och Josefine, och glögg. Var nämligen en snabb snabbis inne på IKEA idag och de hade glögg. Fantastiskt. Börjar få lite julkänslor nu.

Håller just nu på med att försöka styra upp nyår, skriva en femsidig uppsats om vad jag vill jobba med i framtiden, fixa med John och Kerrys julklapp, städa mitt rum, läsa Harry Potter och så varva ner för kvällen (jo, jag måste göra sånt). Allt detta samtidigt. Ni som känner mig vet ju att jag knappt kan göra två saker samtidigt. Och nej, det går inte så bra att göra sex saker samtidigt heller. (och varför associerade jag just denna mening till att ha sex och göra andra saker samtidigt (nej, det funkar inte heller)). Ska nog ta och sova nu, börjar faktiskt tidigt imorgonbitti, för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0