icke existerande jetlag.

Klockan är egentligen 4 på morgonen och jag är ÄNTLIGEN framme hos Kevin i San Diego. Efter en jäkla lång väntetid i Detroit och en försening i L.A. Plus att jag fick flyga värsta miniflyget från L.A hit. Värsta flygresan någonsin. Det har varit dimmigt och blåsigt uppe i luften (dock helt okej väder nere på marken) så det var en jäkla turbulens. Känns så bra att flyga mycket när man har flygskräck. Nåja, jag överlevde i alla fall och ett leende har suttit på mina läppar sedan jag såg den första palmen när jag landat. Cali är ju helt okej alltså. Imorgon ska jag på Sea World! Kevin är så bra och har fixat massor åt mig! Detta blir en bra vecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VEM ÄR KEVIN??!

2011-12-01 @ 18:14:47
Postat av: lina

Hoppas du får det bra på din lilla minisemester.

=)

Ta mycket kort. och hoppas allt är bra där borta...:D



kramar

2011-12-01 @ 19:14:53
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma

Blev lite svettigt ett tag kan jag tänka!! Ha det så jätte mysigt nu och gör mycket skoj!! KRAMAR!!!

2011-12-01 @ 21:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0