Christmas Day.

Kameran glömdes bort lite under julhelgen, så speciellt mycket bra bilder har jag inte. Men det var en fin, fast väldigt rörig helg. På Christmas Eve var vi hos Travis morbror och moster för lite middag. På självaste Juldagen åkte vi till hans mamma och pappa för Julfirande. Vi åt massor med mat och världens godaste chokladigaste efterrätt. Drack rödvin istället för glögg och Diet Coke istället för julmust. Man tar vad man har, liksom. Sedan öppnade vi julklappar och allt kändes så amerikanskt och så konstigt. Konstigt men fint. Det kändes inte riktigt som Jul även fast min hjärna visste att det var det, på något sätt.

Travis släkt är precis som John och Kerrys. Högljudda, har ett grovt språk (inte fult grovt utan typ roligt grovt?), skämtar om typ allt, varmhjärtade, välkomnande och så himla snälla. Lite motsatsen till min egna. Men jag älskar'e.

Jag, Kim (Johns syster), Kerry, Avery, John, En gravid Bridgette (Johns syster), Travis, Diane och Bill (Travis föräldrar). Och ska jag vara ärlig minns jag inte vad han som sitter ner heter...

Så finafinafina julklappar. Fick presentkort på Forever 21 och Pier1 Imports (inredningsbutik) och ett stort blockljus som doftar underbart av mina värdföräldrar. Fick också massvis med choklad och en handgjord julgranskula i glas där det står skrivet årtal och stad där vi firade Jul. Så. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0