bästa raggningen ever.

Jag och Veronica står och pratar på tågstationen en sen söndagkväll. Kille (rätt snygg på typ 25 år) kommer fram till oss.

Killen - Hi girls!
V, E - Hi!
Killen - I was just wondering, how long are you in the city for?
E - Just til February...?
Killen - Oh ok.. well do you wanna treat me with you company tonight? Or, well, it would be my treat, but you know...
E - Ehm, (håller på att dö av skratt inombords) well I actually have to work early tomorrow morning...
Killen - Yeah ok, that's what I was thinking. Oh well, have a good one.
V, E - You too!
V, E - HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA.

Tack okända kille för att du endast ville hänga med mig pga mitt utseende (eller för att du hörde mig prata svenska, men glömde nämna det?) Han var ju åtminstone rakt på sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0