and I am a material girl.



Okej. Tanken var att jag skulle langa lite L.A-bilder idag. Men jag har något viktigare att berätta. Känner mig som på bilden just nu (förmodligen för att den nyss är tagen). Om ni inte kan gissa är i alla fall känslan ångest/panik/vilsenhet/skam. Men mestadels en förjävlig ångest. Jag skulle just till att boka min weekendkurs som jag ska göra i början av Januari tillsammans med Amanda. Och när jag kommer till betalningssidan så får jag upp värsta meddelandet om att jag inte har tillräckligt med pengar på mitt konto. Alltså. Paniken. Loggar då in på min bank och upptäcker att jag saknar två dollar. TVÅ DOLLAR. Sinnessjukt.

Snacka om att jag ångrar den där latten jag köpte igår.
Okej, ärligt. Köpte inte bara latte. Fick med mig ovanstående tröja, en klänning och ett par skor också. Men jag tänkte att de var viktiga.

Kommentarer
Postat av: lina

Hoppas det löser sig =( kramar

2011-12-14 @ 17:49:55
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, du är ju så duktig på att vara ekonomisk! ;) Men lugn, du får ju pengar snart igen, eller hur! :D Puss på dig!!!

2011-12-15 @ 08:30:43
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0