Yesterday's feelings.

Igår var en strålande arbetsdag ska ni veta. Avery var på bra humör mest hela dagen, solen sken (och fuktigheten var värre än värst egentligen) och hundarna drev mig inte till vansinne. Så jag bestämde mig för att dra fram Averys kiddiepool. Också kallad uppblåsbar plastpool. Sedan satt vi där, mätta och belåtna efter lunchen, i mer än en timme. Avery älskar att bada!


Såhär glad var hon... Nejmen alltså. Hon var glad, men blir av någon anledning alltid såhär på mina bilder. Har typ en bild då hon ler. Tror hon tycker kameran är lite läskig och underlig.


Peanut spanade på katter.

Och då var det ju himla intressant att spana på henne.

<3


Kommentarer
Postat av: mamma

Ni ser ut att ha det väldigt mysigt!! Vilken sötnos!

2011-08-12 @ 15:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0