Rock climbing.

Okej. Jag klättrade klättervägg. Med en normal tå. Ehe. På något sätt lyckades jag knäcka tån (dock inte med flit) precis innan jag skulle ut för att möta Aimee för middag. Och efter att den var knäckt gick svullnaden ner, det slutade göra ont och jag kunde gå på foten igen. Så jag slösade lite pengar och klättrade. Det var skitkul som vanligt men fy vad jag har blivit dålig (och svag i benen). Kändes som jag klättrade jämt när jag var yngre. Har till och med klättrat uppför ett riktigt berg ju. Det var tider det. 

Dessutom träffade jag en svensk tjej som är i rematch redan efter en vecka. Hennes familj var tydligen störd. Stackarn.


Kommentarer
Postat av: PAPPA

Vaddå när du var yngre . Du har ju precis växt färdigt

2011-08-11 @ 19:58:06
Postat av: mamma

Alltid bra när man kan kurrera sig själv, eller hur! Hoppas allt är bra! KRAM

2011-08-12 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0