It's a hard knock life.

Vaknar. Tränar. Jobbar. Tränar. Sover.

Så har min dag sett ut idag och så lär dagarna framöver se ut. Kerry ska jobba två veckor på kvällsnyheterna så mitt schema blir helt omvänt. Denna vecka jobbar jag från 9:30-19:30. Tio låååånga timmar. Tack och lov tar Avery två middagslurer så att jag kan slappna av lite. 

Alla mina vänner (fyyy, känner mig ensam nu) har antingen besök eller har fullt upp de också. Så socialt sällskap får jag inte heller. Aimees pappa är här i hela tre (!) veckor. SUCK. Men tydligen ska det vara helt okej att jag joinar dem för middag lite då och då. 

Annars är det tänkt att jag ska bli lite bättre på att spara pengar (haha, som om), men framförallt att lägga pengar på vettiga saker som jag mår bra av. Först ut är ett besök hos frisören är det tänkt. Har tänkt mig att jag ska spara ut till sådär lååååångt hår så denna gång är jag livrädd för att klippa mig. Därför tänkte jag lägga supermycket pengar och lyxa till det och gå till samma frisör som Kerry går till. Hon ska tydligen vara skitbra och klipper jättenoggrant så besöket tar flera timmar (inte mig emot). 

Justja. Om lite mer än en vecka vankas det dop för Avery. Nämnde jag att jag inte har köpt present än? Vad köper man? Juste, har typ inte tid att köpa någon heller. Jobbar ju, ehe.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ta med Avery när du shoppar då ^

2011-08-18 @ 11:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0