höstförändring.

Efter ett tre timmar långt besök hos bästa frisören Jessica ser jag nu ut såhär;


Har också återigen, som efter alla frisörbesök jag gör, fått det bekräftat att jag har det tjockaste håret i världshistorien. Jessica fick till och med gå och blanda iordning mer färg mitt i slingningen (är highlights samma sak som slingor, förresten?) för att den tog slut... Något som jag dock blev förvånad över var att jag tydligen hade otroligt starkt och friskt hår också. Jag som sliter på mitt hår som tusan och allt. Men, man har väl bra gener liksom.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du blev ju jättefin! Snyggt!!! Kramar mamma!

2011-08-21 @ 22:39:05
Postat av: lina

Gud vad fint det blev =) snygging in philadelphia eller hur fanken det stavas ;)

skype snart hoppas vi. kram kram



Bella skickar en kram

2011-08-22 @ 07:45:18
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/
Postat av: julia

Fy tusan vad snyggt det blev! <3

2011-08-23 @ 21:08:49
Postat av: Frida

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIINT! <3

2011-08-24 @ 10:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0