Good byes bland giraffer och flodhästar.

I Lördags var Nathalies sista dag här inne i Philadelphia. Åh, alltså. Hon hade i princip hunnit med allt man kan göra i denna underbara stad under sitt år här, förutom en enda sak. Att gå på zoo! Så, jag och Aimee drog med henne till Phillys Zoo under eftermiddagen. Innan det åt vi en sista brunch på Honey's (bästa brunchstället!) och kvällen avslutade jag och Nathalie genom att gå världens längsta promenad genom hela staden och satte oss sedan på en mycket fin, fransk resturang vid Rittenhouse Square. Där pratade vi massor om våra himla olika högstadieklasser. Åh. Jag bävar tills jag måste säga hejdå till henne på riktigt, på Lördag far hon ju till Californien och lever livet där i en månad.  



Aimee och Nathalie på Honey's. Åh, bästa.

Sen gick vi på Zoo! Såg denna kramgoa saken. Ville att han/hon skulle bo i min säng.

De hade fått strutsar sen jag var där sist!


Sköldpadda. Älskar'om.



Mer kramgoa saker.


Sen gick vi till barndelen där man får klappa och mata getter. Men då dog min kamera. Men jag matade såklart (blev aspoppis bland typ 3 getter).

Fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0