Ellie, will you play with us?

Barnskrik. Gnäll från en treåring och en ett-och-ett-halvt-åring. Åh vad jag har saknat. Gårdagen spenderade jag med att kasta boll och lyfta barnen högt, högt upp i luften. Efter bara några timmar var jag helt slut, eftersom jag inte alls är van att leka på det sättet, så ett glas vin under kvällen med de vuxna blev en väldigt bra avslutning på dagen.

Kerrys syster med medföljande familj har alltså anlänt nu. Barnen, Carson och Mason, är ursöta. Vi tittar på barnprogram på TV hela tiden (har inte sett barnprogram på över ett halvår) och det är så kul att se hur Avery interagerar med hennes kusiner. Hur hon leker med andra barn. 

Nu ska vi äta frukost (det är kaos) och sedan ska vi ut till Please touch museum. Ett barnvänligt museum här i stan. Egentligen jobbar inte jag dessa dagar men jag kan inte släppa mig från ungarna i alla fall. Vill LEKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0