ändrade planer.

Dagens planer blev det lite huller om buller med. Efter att vi upptäckt att alla barnen var på helt olika tupplursscheman bestämde sig Kerry för att vi skulle göra muséet en annan dag. Vi skulle istället åka till en superstor lekpark med flera våningar. Efter mycket om och men ställdes även detta in då klockan var alldeles för mycket. Det slutade med att jag jobbade lite granna och vaktade Mason medan han sov och de andra gick ut för att äta lunch och gå till en lekpark här i närheten. Jag hann även med en lång och finfin Skype med Alicia under arbetspasset. Himla bra! När eftermiddagen började närma sig sprang jag för att möta Aimee och hennes far en snabbis. Jag och Aimee shoppade loss lite och nu är jag hemma igen. Nöjd och glad. Tror att jag ska börja spendera mer pengar...

Och hur mycket jag än längtar till att få sätta på mig en basker, halsduk och en mysig höstjacka så är det ju rätt skönt att man kan springa omkring såhär, oavsett tid på dygnet. Det kommer vara sommar ett bra tag till. Egentligen vill jag mest visa att jag nu har så långt hår att jag kan sätta upp det i en knut på huvudet! Framsteg.


Kommentarer
Postat av: lina

så snygg du är =) ha det bra där borta...:D

2011-08-31 @ 07:44:01
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0