sushi

Hade en mycket fin lördag! Johns syster, Kim, är på besök under helgen så hon, Kerry och jag gick ut för att äta brunch! Vi gick till världens populäraste och mysigaste restaurang! Fick vänta en timme på att få ett bord men det var så himla värt det. 

Senare under dagen mötte jag upp Nathalie. Vi skulle egentligen ha tittat på en stor pillow Fight, men eftersom brunchen drog ut på tiden missade jag hela, tyvärr. Istället blev det lite shopping och utforskande av Philadelphias kvarter nära Delaware river.

Kvällen avslutades med en svensk film, I rymden finns inga känslor tillsammans med svenskt godis bestående av Bilar. Jag har förresten en ny favoritfilm nu, åh!
Och såklart följde min trogna vän kameran med under hela dagen;


Medan vi väntade på att få ett bord för brunchen beställde vi te från världens
sötaste teshop bredvid!


Amerikanska pannkakor med banan och choklad i! Och såklart maple syrup till.

Folk som uppenbarligen var med i Pillow fighten. Jag kom dit 2 minuter efter att det slutat. 2 minuter!




Knäpp grej på en gata i stan. :)

Nathalie.


Till middag beställde vi sushi och gick till ett torg nära mig för att äta.

Där det var en fashion show! Dock såg vi bara lite för det var kallt och vi var trötta.
Men kul att det äntligen händer nåt på det där torget. Brukar gå runt där med bebisvagn
på förmiddagarna och då har det alltid varit totaldött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0