Nagellacksborttagning och huvudvärk.

Huvudvärken har legat och tryckt hela dagen. Imorse hade jag till och med misstankar om feber, men mår lite bättre nu. Vill INTE bli sjuk, framförallt inte lagom till min första amerikanska Påsk! Så i hopp om att må lite bättre har dagen spenderats halvt i sängen, trots solen och värmen som finns utomhus. Men ibland får man. Idag får man.
Jag ska faktiskt snart iväg för att göra ett besök på PENN, University of Pennsylvania. Det är ett av de finare universiteten här på östkusten och är med i Ivy Leauge (precis som Harvard, Princeton, Yale osv.). Jag måste plugga 6 credits här borta och jag vill så gärna ta en kurs vid PENN i höst. Dyrt som sjutton men så himla värt det. Hoppas jag... Nåja, ska i alla fall besöka dem idag för att se hur och vad jag kan läsa. Och vad det kommer att kosta mig. Just nu lutar det mest åt någon Biologi -  eller Psykologikurs. Engelska vore kanske bra om jag läste, men tråkigt. 

Och juste, angående rubriken. Blev så himla arg på mig själv förut. Lyckades spilla nagellacksborttagning över Julias hejdåpresent (note to self: gör inte två saker samtidigt när du tar bort nagellack). Jag kan fortfarande läsa i den, vilket är otroligt bra, men den är ju inte så fin längre. Nu är det en stor rosa fläck över en fjärdedel av boken. Jag är så otroligt klumpig. FY.

Kommentarer
Postat av: lina

hoppas du får plugga och att du har råd det kommer vara ett minne för livet. DU är så DUKTIG. kram till dig syster.

2011-04-21 @ 06:17:56
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/
Postat av: FRIDA

PSYKOLOGI, DU VET ATT DU ÄLSKAR DET. :)

2011-04-21 @ 23:12:33
Postat av: Julia

Men rosa är fint ju! Jag tror att den lilla boken behövde något rosa :D

2011-04-28 @ 10:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0