have you been here before?

Highlights från helgen; 

Har sett Over the Hedge och fått en knepig blick från John. (vilket jag inte förstår, hittade ju filmen på hans dator!)

Jag har köpt och ätit glass från glassbilen. Billigt och gott! Glassbilsmelodin här borta är förresten mycket bättre än den i Sverige. Här luras inga barn.

Jag har köpt världens finaste blommiga pumps. Och övertalat Nathalie att köpa en väska för ca. 168 dollar! 

Jag har ätit Minnestronesoppa.

Har gått på hockey, NHL, kalla det vad du vill. Det var fullsatt. Jag älskar härmed hockey.

Ätit min första Hot Dog. GOTT!

Jag har druckit en latte som faktiskt smakade kaffe! Som i Sverige alltså. Som ni kanske förstår inhandlades den inte på Starbucks.

Jag har åkt gul taxi! (och nej, det var inte jag som stod på Broad Street kl. 2 mitt i natten och dissade 20 taxibilar tills det körde förbi en gul)

Jag har köpt ett tallriksset med Elsa Beskow's Tomtebobarnen till Avery på det svenska museét (det svenska museét i sig är ingen highlight, för bra var det inte...). Kerry älskade det!

Jag har skrattat så att ögonen tårats och magen fått magknip.

Kommentarer
Postat av: Natalie J

Elliie ! jag vill också gå på hockey, äta glass och hot dog! du verkar ha det grymt, take care <3

2011-04-11 @ 12:14:13
URL: http://natta91.blogg.se/
Postat av: FRIDA

ÅH (:

2011-04-11 @ 22:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0